onsdag 10. juli 2013

Herlige samtaler 😊

I løpet av Ã¥rene har det blitt mange artige samtaler med tante barna ;) Jeg har alltid tenkt at dette mÃ¥ jeg huske pÃ¥ , men du vet... Det blir jo som regel glemt hvis man ikke skriver det ned! SÃ¥ nÃ¥ tenkte jeg at jeg skulle dokumentere dette før jeg glemmer det.. 


Gard (7 Ã¥r) og jeg spiller hay day pÃ¥ ipaden nÃ¥r han sier ; " Mamma hadde en hund en gang som ble pÃ¥kjørt!" "HÆÆ???" Utbryter jeg ( dette hadde jeg vel visst tenkte jeg, for hans mamma er min storesøster) Nesten før jeg rekker og si ferdig HÆÆÆ?? Sier han tørt ;" PÃ¥ hay day......." 
Fikk oss en god latter da gitt ;) 


Ved kveldsmaten en senere anledning : PÃ¥leggsvalget ble leverpostei, han ba om Ã¥ fÃ¥ se under boksen. Der var det bilde av en jente. "Æsj, en jente!" " Om noen Ã¥r kysser du med jentene " sier jeg. " Næhei, det skal jeg ikke! Jeg vet om noen som kysser!" " Hvem da ? " spør jeg. "Du og Geir-Inge, dekk kysse nÃ¥r han skulle reise bort en gang, det sÃ¥ jeg!! Jeg har sagt at Ane (lillesøster 5 Ã¥r) skal slÃ¥ opp med Eskil!" Hvorfor det ?" Sier jeg. "Fordi det er ikke lov Ã¥ være kjærester før man blir voksen!" "Og hvem har bestemt det?" Spør jeg. "Det har Gjermund ( klassekamerat) bestemt! Og han er kongen ! Han er kongen over Trysil ogsÃ¥!! " ( disse gutta bor da i nabokommunen) . 


Da har i alle fall tante dokumentert disse samtalene :D


God sommer til alle der ute !! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar