mandag 6. februar 2012

Muffins

I helga prøvde jeg på after eight cupcakes, oppskrift fra boka; Cupcakes, lag dem selv. Men det ble en fiasko (glemte å ta bilde, vil ikke ha bilde av de heller ;) De så veldig fin ut når de var inni ovnen, men etterhvert som de sto der, så "fes" dem i hop-resultatet ble muffins skorper langs kanten inni forma!! Det er ikke første gang dette skjer med muffins, så jeg mistet nesten motet.

En "perfekt" muffins for meg er når den har en kul på midten... For noen dager siden leste jeg bloggen til Ingrid, hun hadde laget noen nydelige muffinser! bestemte meg for å prøve denne oppskriften, og det angrer jeg ikke på! ENDELIG fikk jeg også til muffinsene slik jeg vil ha dem :)


Pyntet noen av dem, de ble veldig gode - så TUSEN TAKK Ingrid for at du delte oppskriften din med oss :)

1 kommentar:

  1. Bare hyggelig det Irene :)
    En god oppskrift er til for å deles synes jeg.

    SvarSlett